2011. május 31., kedd

MAC Paint Pot (EREDETI) - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Mac Paint Pot Groundwork árnyalatban!!!!
Nemrég vettem egy Mac paint pot-ot, mert annyi bloggerina dicsérte és rajong érte. Viszont hatalmas sajnálatomra én beletartozom abba a néhány százalékba, akiken sajnos nem működik a paint pot, ezért szeretnék megválni tőle : ( Párszor használtam, próbálgattam, de sajnos nem működött. Tényleg, a lányok, szerintem 90-95%-a imádja ezt a terméket én belecsúsztam a maradékba: )
A színe a Groundwork árnyalat, mivel kreolos bőröm van ezt ajánlotta az eladó lány. 5200 Ft volt az ára, Mac boltban vásároltam, tehát garantáltan eredeti, nem hamisítvány! Most a bolti árnál jóval kedvezőbben, 3900 Ft + postaköltségért a tiéd lehet! Akinek bevált, soha nem vesz mást azt mondja!



Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Az aukció vége: 2011-06-03 10:58
. MAC Paint Pot (EREDETI) - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése