2011. augusztus 29., hétfő

Exoterra Esőerdős Talajfűtő - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eladó egy Exoterra Heat Wave Rainforest S 4W terráriumi talajfűtő.
ExoTerra Heat Wave Rainforest S 4W - Terráriumi talajfűtő TERRARISZTIKA, FELSZERELÉS, Fűtés. 1-szer volt használva de csak kipróbálás céljából. Ön tapadós. Sajnos a Matricát már leszedtem róla. Az én terrárium-omhoz nem jó mert nagyon párásít. Én 5900Ft ért vettem de most oda adom 4500Ft ért. Doboza, papírjai megvannak és a hozzá adott lábak is. Tökéletesen működik. Hibátlan. Rá tettem egy DVD borítóról leszedett fóliát ugyan úgy leszedhető meg vissza tehető mint a matrica.
Érdeklődni: edwardkiraly@freemail. hu
A 15. kerületben átvehető a Pólus center közelében vagy postázom is(postaköltség a vevőt terheli)
licitet nem törlök így megkérek mindenkit hogy ennek tudatában licitáljon.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-02 13:59
. Exoterra Esőerdős Talajfűtő - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése